2. yaşgünüm

Bu sayfada 2 yaşgünümde geçirdiğim güzel vakitleri sizinle paylaşacağım. Böylece gelemeyen herkezle burada olanları öğrenmiş olacak.

Saturday, April 29, 2006

Merhaba

Evet, bundan tam 2 yıl önce bu dünyaya gözlerimi açtım. Tamı tamına 730 gün olmuş. Vayyy
Gündüz ve gece nedir yeni öğrendim. Güneş ve aydedeyide öyle. Artık konuşmaya ve saymaya başladım. 1 de 10 kadar tüm rakkanları tanıyorum. Derdimi anlatabiliyorum. Anlamazlarsa ağlayarak çözüyorum.
Bildiğim tatları yemekte zorluk çekmiyorum, ama yabancı birşeyi ağzıma koymuyorum. Yani biraz cesaretsizim. Karnım doyduysa asla başka birşey yemiyorum.
Oyun oynamak en büyük hobim. Basket ve top favorim. Ama iş parka gitmeye gelince, koşa koşa gidiyorum.
EN çok kaydıraktan kaymayı seviyorum. Sonra salıncak.
Bana her söylenene, çok iyi anlıyorum. Ama bazen anlamamış gibi yapıyorum.

Birde inadım var. Söylemicem dediysem kimse konuşturamaz.

Daha bir sürü meziyetim var. Bir sürü şey öğrendim.
Ama herşeyi anlatamam. Sayfalar yetmez.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home